PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 63 | 5 |

Tytuł artykułu

Segmentacja konsumentów według kryterium czynników ryzyka postrzeganych podczas transakcji zawieranych on-line

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Consumers segmentation based on the criterion of risk perceived during on-line purchases
RU
Segmentacija potrebitelejj po kriteriju faktorov riska, vosprinimaemykh vo vremja sdelok, zakljuchaemykh onlajjn

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

63

Numer

5

Opis fizyczny

s.140-148,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Lubelska, ul.Nadbystrzycka 38, 20-618 Lublin

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-42760a35-9c9d-4c55-8dfd-68ac9570bdb4
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.