Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
10[59]
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10[59]
artykuł:
Consumer behaviour on the wine market in Nitra region
(
Waldnerova P.
,
Nagyova L.
,
Kleinova K.
)
artykuł:
Rola i znaczenie środowiska rodzinnego w kształtowaniu postaw konsumenckich dzieci
(
Oleszczyk K.
)
artykuł:
Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych
(
Matysik-Pejas R.
,
Szafranska M.
,
Sowula M.
)
artykuł:
Possibilities of applying standard tools of promotion in place marketing
(
Sekula A.
)
artykuł:
Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych
(
Liczmanska K.
,
Grego-Planer D.
,
Petrykowska J.
)
artykuł:
Postrzeganie marek własnych wybranych detalistów spożywczych w Polsce wśród młodych konsumentów
(
Kot Z.
,
Kaczorowska J.
)
artykuł:
Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych
(
Czerwinski B.
)
artykuł:
The impact of virtual communities on enhancing hedonistic consumer attitudes
(
Nalewajek M.
,
Macik R.
)
artykuł:
Rola władz samorządowych w kreowaniu zrównoważonego rozwoju gmin wiejskich województwa małopolskiego
(
Paluch L.
)
artykuł:
Preferencje konsumentów w zakresie miejsc zakupów żywności jako wyznacznik możliwości rozwoju handlu na targowiskach i bazarach
(
Cyran K.
)
artykuł:
Media społecznościowe w strategii public relations miast
(
Koszembar-Wiklik M.
)
artykuł:
Specyfika zarządzania marką w aspekcie budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Szymankowska A.
)
artykuł:
Sustainability in service´s sector: new trends of sustainability tools and positioning of services in economy
(
Paluchova J.
,
Prokeinova R.
)
artykuł:
Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe - przykład marki sieci restauracji casual dining
(
Stangierska D.
)
artykuł:
Usługa żywieniowa w strategiach produktowych przedsiębiorstw
(
Gazdecki M.
,
Gorynska-Goldmann E.
)
artykuł:
Lojalność młodych konsumentów alkoholu w kontekście marketingu społecznego
(
Siemieniako D.
)
artykuł:
Stopień internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw a ich efekty finansowe
(
Karasiewicz G.
)
artykuł:
Development of profitability in Slovak agricultural enterprises in years 2004-2011
(
Rabek T.
,
Toth M.
)
artykuł:
Supplier-customer relationship performance in construction industry
(
Zielinski M.
)
artykuł:
Customer - targeted strategy as a component of marketing strategy
(
Rawski M.
)
artykuł:
The asymmetry of information on food market and consumers’ preferences - some aspects
(
Nestorowicz R.
)
artykuł:
TV advertising and its influence on children brand perception. Results of qualitative study
(
Sibinska A.
)
artykuł:
Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych
(
Latuszynska M.
,
Wawrzyniak A.
)
artykuł:
Skuteczność standardowych form promocji na rynku produktów mleczarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma S.A.
(
Jastrzebska S.
)
artykuł:
Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego
(
Adamczyk G.
)
artykuł:
Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce
(
Pawlak-Kolodziejska K.
,
Lapinska L.
)
artykuł:
Ekologizacja Wspólnej Polityki Rolnej - zagadnienia prawne
(
Krol M. A.
)
artykuł:
Koncepcja zaufania w relacji lekarz-pacjent w świetle badań jakościowych
(
Krot K.
,
Rudawska I.
)
artykuł:
Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej
(
Golik-Gorecka G.
)
artykuł:
Business-to-business adaptation - customer perspective
(
Leszczynski G.
)
artykuł:
Organizacyjne aspekty rozwoju marketingu terytorialnego w gminach turystycznych
(
Kuzniar W.
)
artykuł:
Eco marketing in agriculture and barriers to organic food sales
(
Kretter A.
,
Kadekova Z.
)
artykuł:
Problem społecznej odpowiedzialności w rolnictwie
(
Brodzinska K.
)
artykuł:
Young consumers as group buying services’ customers
(
Rudawska E.
)
artykuł:
Zarządzanie marką w e-przestrzeni
(
Rybak A.
)
artykuł:
Impact of public banks on stability of financial system
(
Kluza K.
)
artykuł:
Typology of marketing strategies for companies of food industry
(
Szwacka-Mokrzycka J.
)
artykuł:
Zarządzanie tożsamością marek w przedsiębiorstwach sektora żywnościowego
(
Gorska-Warsewicz H.
)
artykuł:
Analiza i ocena rynku czekolady w Polsce w latach 2005-2011 ze szczególnym uwzględnieniem zachowań starszych konsumentów
(
Brzostek J.
,
Kowrygo B.
)
artykuł:
Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu
(
Kruk M.
)
artykuł:
Determinanty skutecznej reklamy medialnej
(
Jaska E.
)
artykuł:
Strategie marketingowe rozwoju produktu
(
Michalski E.
)
artykuł:
Why do the university graduates settle down in the university town? Potential implications for city marketing -the case of Cracow
(
Branka S.
)
artykuł:
Ocena korzyści i kosztów wdrażania budżetu zadaniowego przez pryzmat efektywności wydatkowania środków publicznych w wybranych krajach OECD
(
Chrzanowski M.
)
artykuł:
Konsumpcjonizm z perspektywy krytycznego nurtu zarządzania
(
Sulkowski L.
)
artykuł:
Jadwiga Dziubinska Agricultural Education Centre Schools in Goladkowo marketing activities
(
Roman M.
,
Nuszkiewicz K.
)
artykuł:
Advertasing aimed at children - between efficiency and ethics of marketing activities
(
Gregor B.
,
Gotwald B.
)
artykuł:
Funkcje i metody kształtowania ceny w jednostce samorządu terytorialnego
(
Janulewicz P.
)
artykuł:
Application of activity indicators in Slovak agricultural enterprises
(
Cierna Z.
,
Prevuznakova J.
)
artykuł:
Stosunek konsumentów rynku IT do zależnych i niezależnych internetowych źródeł informacji zakupowej
(
Gasior M.
)
artykuł:
Problems of researching consumers on sensitive issues - some observations on the example of emulatory behaviour
(
Burgiel A.
)
artykuł:
Kapitał marki w sieci wymiany wartości
(
Kubiak K.
)
artykuł:
Ethnocentric attitudes and buying decisions of Poles and Hungarians - the essence and measurement with the use of cetscale analysis
(
Szromnik A.
,
Wolanin-Jarosz E.
)
artykuł:
Retail marketing strategies and innovations in the practice of a retail chain
(
Horska E.
,
Bercik J.
,
Galova J.
)
artykuł:
Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego
(
Bialek E.
,
Zajkowska M.
)
artykuł:
Wykorzystanie marketingu społecznego w profilaktyce zdrowotnej
(
Sulkowska J.
,
Seliga R.
)
artykuł:
Application of selected debt ratios on Slovak agricultrure
(
Prevuznakova J.
,
Serences P.
,
Rabek T.
)
artykuł:
Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa
(
Andrzejewska P.
,
Firlej K.
)
artykuł:
Prosument w opiniach polskich konsumentów
(
Bobola A. M.
)
artykuł:
Media convergence as a hallmark of modern marketing communication
(
Badzinska E.
)
artykuł:
Relacje inwestorskie jako narzędzie kształtowania reputacji spółek giełdowych
(
Dmitruk J.
,
Krzyzanowska K.
)
artykuł:
Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich z perspektywy gender
(
Rykowska J.
,
Sawicka J.
,
Stolarczyk P.
)
artykuł:
How to search the place brand identity distinguished features? The local stakeholders' perspective
(
Glinska E.
)
artykuł:
Challenges of branding and marketing of clusters
(
Koszarek M.
)
artykuł:
Zadłużenie przedsiębiorstw rolnych w Polsce w obliczu globalnego kryzysu gospodarczego
(
Grzegorzewska E.
)
artykuł:
Turystyka wiejska - Pomorze 2013. Problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego
(
Feczko J.
)
artykuł:
Modele zarządzania ryzykiem inwestycji kapitałowych w sektorze rolno-spożywczym
(
Borkowski B.
,
Krawiec M.
)
artykuł:
Marketing strategies of Polish banks - evaluation attempt
(
Grzegorczyk W.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.