PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | 25 | 04 |
Tytuł artykułu

Pokolenie Y wobec reklamy mobilnej

Warianty tytułu
EN
Generation Y towards mobile advertising
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
25
Numer
04
Opis fizyczny
s.7-16,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, Instytut Zarządzania Wiedzą i Komunikacją, Wydział Informatyki i Komunikacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice
autor
  • Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, Instytut Zarządzania Wiedzą i Komunikacją, Wydział Informatyki i Komunikacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice
Bibliografia
Uwagi
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-3fc04cd6-5d6d-4183-a487-02dc441fb6ff
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.