PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 65 | 09 |

Tytuł artykułu

Żywność mrożona a zachowania nabywcze konsumentów

Warianty tytułu

EN
Frozen food and purchasing behaviour of consumers

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W artykule przedstawiono zachowania nabywcze konsumentów wobec głównych kategorii żywności mrożonej, odnoszące się do wielkości sprzedaży w ujęciu ilościowym i wartościowym, struktury sprzedaży oraz jej lokalizacji. Lokalizacja sprzedaży została przeanalizowana w ujęciu wartościowym oraz pod względem struktury poszczególnych rodzajów placówek sprzedaży detalicznej. Dokonano segmentacji żywności mrożonej - wyróżniono pięć grup (mrożone ryby, dania, frytki, pizze i zapiekanki oraz owoce i warzywa) oraz trzynaście szczegółowych kategorii produktowych.
EN
The aim of this article was to present the consumers' purchasing behaviour in relation to the main frozen food categories, with the reference to size and value of retail sale, structure of sale and its location. The location of sale was analysed in value aspect as well as in respect of structures related to a particular type of purchasing places. The segmentation of frozen food was analysed in five groups (frozen fish, frozen ready dishes, frites, pizza, vegetables and fruits) and thirteen detailed product categories.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

65

Numer

09

Opis fizyczny

s.2,3-7,tab.

Twórcy

  • Wydział Nauk o Żywieniu i Konsumpcji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa

Bibliografia

Uwagi

Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-3d80c499-46db-478e-979f-c662ef41e63b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.