PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 24 | 07 |

Tytuł artykułu

Strategic importance of marketing in anti-crisis management

Warianty tytułu

PL
Strategiczne znaczenie marketingu w zarządzaniu antykryzysowym

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

24

Numer

07

Opis fizyczny

p.468-480,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Management Department, University of Bielsko-Biala, Bielko-Biala
autor
  • Oleg Balatsky Academic and Research Institute of Finance, Economics and management, The Department of Marketing and Management of Innovation Activity, Sumy State University, Sumy, Ukraine

Bibliografia

Uwagi

EN
An article on a CD
PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-3c8f97c7-6925-4ef4-a5ec-a4b0d267993d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.