PL
Ważnym elementem w sprostaniu konkurencji na rynku żywności jest wysoka jakość produkowanych towarów, która determinowana jest jakością i standaryzacją surowców rolnych zastosowanych do produkcji. Przedsiębiorstwa coraz częściej stosują strategie przyjazne środowisku, przykładem tego jest przedsiębiorstwo SZD Drosed S.A., które kładzie duży nacisk na ekologię. GłówAnym celem pracy jest próba oceny strategii marketingowej produktu proekologicznego - Certyfikowanego Regionalnego Kurczaka Podlaskiego - Siedleckich Zakładów Drobiarskich DROSED S.A. oraz ukazanie proekologicznego profilu tego produktu przez zachęcenie potencjalnego klienta do kupowania produktów zdrowych i czystych ekologicznie.
EN
High quality of products, which is determinated by the levels of quality and standarization of the agricultural raw goods used in production, is animportant element of being competitive in the food market. The company use strategies which are, environment ally - friendly. As example we can uses DROSED which puts pressure on ecology. The main aim of the article is estimation of marketing strategy for ecological products. This article presents a proecological profile of this product. The client should buy only healthy and ecological food products.