PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 63 | 2 |
Tytuł artykułu

Czy neuroeksploracje mogą pomóc nieznanym markom? Teoretyczne i metodyczne implikacje

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Can neuro-explorations help unknown brands? Theoretical and methodological implications
RU
Mogug li nejjroissledovanija pomoch' neizvestnym markam? Teoreticheskie i metodicheskie implikacii
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
63
Numer
2
Opis fizyczny
s.170-180,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ul.Niepodległości 10, 61-875 Poznań
autor
  • Katedra Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ul.Niepodległości 10, 61-875 Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-38a9d3b1-c369-4f32-9894-d06a7d858e1e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.