PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 24 | 11 |
Tytuł artykułu

Znaczenie neuromarketingu dla skuteczności działań przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
EN
The importance of neuromarketing for the effectiveness of business operations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
24
Numer
11
Opis fizyczny
s.5-10,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Wydział Prawa, Administracji i Zarządzania, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-34a09149-80c3-43a8-bb95-fba10ed648bf
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.