PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 24 | 10 |

Tytuł artykułu

Kształtowanie wizerunku komunikacji miejskiej. Znaczenie poznawczych teorii podobieństwa w budowaniu wartości marki

Warianty tytułu

EN
Shaping the image of public transport in cities. Importance of cognitive similarity theory in brand building

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

24

Numer

10

Opis fizyczny

s.12-22,rys.,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Warszawa
autor
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Warszawa
autor
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Warszawa
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-33e10b90-4f27-4b55-aa30-8d7a3ce940dc
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.