PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2014 | 21 | 05 |

Tytuł artykułu

Etnocentryzm konsumencki na zglobalizowanym rynku - czynniki i procesy kształtowania (cz.2)

Warianty tytułu

EN
Consumer ethnocentrism on the globalised market - factors and processes of forming (part 2)

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

21

Numer

05

Opis fizyczny

s.2-10,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków
  • Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna w Jarosławiu, Jarosław

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-33d5942e-7914-4089-9299-c1f695df18c8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.