PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 24 | 09 |
Tytuł artykułu

Koncepcja marketingu międzynarodowego na tle innych współczesnych koncepcji marketingu

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
The concept of international marketing in comparison to other contemporary marketing concepts
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
24
Numer
09
Opis fizyczny
s.34-40,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków
Bibliografia
Uwagi
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-2f089edd-4803-4ba7-a165-edcf948977c5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.