PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 11 Dodatek Ekologiczny dla Szkół nr 276 |

Tytuł artykułu

Popularyzacja wiedzy przyrodniczej – warsztaty dla uczniów szkół podstawowych

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Opis fizyczny

s.6-8,rys.,tab.,fot.

Twórcy

autor
  • Studium Kształcenia Nauczycieli, Uniwersytet Pedagogiczny im.Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Kraków
autor
  • Europejskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Multimedialnego, Uniwersytet Pedagogiczny im.Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Kraków
  • Wydział Pedagogiczny, Uniwersytet Pedagogiczny im.Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Kraków

Bibliografia

  • [1] Staśko R., Czerwiec K., Ciesielka M., 2016. Kształcenie uczniów szkoły podstawowej w zakresie edukacji technicznej i przyrodniczej. Edukacja-Technika- Informatyka, nr 4(18), s. 143-150, DOI: 10.15584/eti.2016.4.17
  • [2] Dudzikowa M., 2012. Sytuacja problematyczna interdyscyplinarności w naukach społecznych i humanistycznych (z kryzysem w tle), w: Interdyscyplinarnie o interdyscyplinarności. Między ideą a praktyką, A. Chmielewski, M. Dudzikowa, A. Grobler (red.), Kraków, s. 19.
  • [3] Wallerstein I., 2004. World-systems analysis. An introduction. Duke University Press, Durham.
  • [4] Marsick V., Watkins K., Callahan M., Vope M., 2009. Informal and Incidental Learning in the Workplac, In: Handbook on research of adult development and learning. Rutledge Press, London, s. 570-600.
  • [5] Alhadeff-Jones M., Kokkos A., 2011. Transformative Learning, in Time of Crisis: Individual and Collectives Challenges. Proceeding of the 9eth International Transformative Learning Conference, Teachers College Columbia University, The Hellenic Open University, New York and Athens .
  • [6] Potyrała K., 2011. Kreatywny nauczyciel. Wskazówki i rozwiązania: biologia i przyroda. Wydawnictwo Naukowe UP, Kraków.
  • [7] Rennie L.J., 2007. Learning science outside of school. Handbook of Research on Science Education, Abell S.K., Lederman N.G. (ed.), Erlb, New York.
  • [9] Pindera P., Pindera M. (2002). Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej. Nauczyciel i Szkoła 3-4 (16-17), 161-174.
  • [10] Pławecka M. Metody aktywne w nauczaniu przyrody. http://www.zssrzyki.andrychow.eu/nauczyciele/publikacje/Metody_aktywne_w_nauczaniu_przyrody.pdf, dostęp: 13.10.2017.
  • [11] Okoń W. (1992). Słownik pedagogiczny, Warszawa, s. 218.
  • [12] Markowska A., Stymulowanie rozwoju dzieci poprzez aktywność plastyczną. https://repozytorium.amu.edu.pl/bitstream/10593/755/1/Stymulowanie%20rozwoju%20dzieci%20poprzez%20aktywno%C5%9B%C4%87%20plastyczn%C4%85.pdf
  • [13] Łosiewicz A. (2002). Rysowanie odzwierciedla myślenie dziecka, Edukacja i Dialog nr 10, s. 54.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-2dda95d7-ff22-4be5-a9b6-ef939a02c435
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.