Wydział Pedagogiczny, Uniwersytet Pedagogiczny im.Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Kraków
Bibliografia
[1] Staśko R., Czerwiec K., Ciesielka M., 2016. Kształcenie uczniów szkoły podstawowej w zakresie edukacji technicznej i przyrodniczej. Edukacja-Technika- Informatyka, nr 4(18), s. 143-150, DOI: 10.15584/eti.2016.4.17
[2] Dudzikowa M., 2012. Sytuacja problematyczna interdyscyplinarności w naukach społecznych i humanistycznych (z kryzysem w tle), w: Interdyscyplinarnie o interdyscyplinarności. Między ideą a praktyką, A. Chmielewski, M. Dudzikowa, A. Grobler (red.), Kraków, s. 19.
[3] Wallerstein I., 2004. World-systems analysis. An introduction. Duke University Press, Durham.
[4] Marsick V., Watkins K., Callahan M., Vope M., 2009. Informal and Incidental Learning in the Workplac, In: Handbook on research of adult development and learning. Rutledge Press, London, s. 570-600.
[5] Alhadeff-Jones M., Kokkos A., 2011. Transformative Learning, in Time of Crisis: Individual and Collectives Challenges. Proceeding of the 9eth International Transformative Learning Conference, Teachers College Columbia University, The Hellenic Open University, New York and Athens .
[6] Potyrała K., 2011. Kreatywny nauczyciel. Wskazówki i rozwiązania: biologia i przyroda. Wydawnictwo Naukowe UP, Kraków.
[7] Rennie L.J., 2007. Learning science outside of school. Handbook of Research on Science Education, Abell S.K., Lederman N.G. (ed.), Erlb, New York.
[9] Pindera P., Pindera M. (2002). Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej. Nauczyciel i Szkoła 3-4 (16-17), 161-174.
[10] Pławecka M. Metody aktywne w nauczaniu przyrody. http://www.zssrzyki.andrychow.eu/nauczyciele/publikacje/Metody_aktywne_w_nauczaniu_przyrody.pdf, dostęp: 13.10.2017.
[11] Okoń W. (1992). Słownik pedagogiczny, Warszawa, s. 218.
[12] Markowska A., Stymulowanie rozwoju dzieci poprzez aktywność plastyczną. https://repozytorium.amu.edu.pl/bitstream/10593/755/1/Stymulowanie%20rozwoju%20dzieci%20poprzez%20aktywno%C5%9B%C4%87%20plastyczn%C4%85.pdf
[13] Łosiewicz A. (2002). Rysowanie odzwierciedla myślenie dziecka, Edukacja i Dialog nr 10, s. 54.