PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 53 | 09 |
Tytuł artykułu

Promocja wyrobów spirytusowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Promotion of spirit goods
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The elements and actions connected with sales stimulation, also known as promotion, are integral part of marketing. The aim of promotion is to strengthen the impact of marketing mix elements on sales, not replace it. Depending on how good we are in creating efficient promotion blend, sales results are better or worse. Marketing activity of spirits producers in Poland is very limited due to strict law regulations in the field of advertising, most crucial promotion instrument. It should be noted that those regulations are far less firm with respect to other alcoholic beverages producers i.e. beer and wine.
PL
Integralnym elementem marketingu są elementy i działania związane z aktywizacją sprzedaży produktów, zwane inaczej promocją. Zadaniem promocji jest wzmacnianie oddziaływania każdego elementu marketingu-mix na sprzedaż, nie zaś jego zastępowanie. W zależności od tego, na ile uda się nam skonstruować skuteczną mieszankę promocyjną, osiągamy lepsze bądź gorsze wyniki sprzedaży. Aktywność producentów wyrobów spirytusowych w Polsce w obszarze promocji jest mocno ograniczona ze względu na rygorystyczne regulacje prawne, odnoszące się zwłaszcza do najważniejszego instrumentu promocji, jakim jest reklama. Należy zauważyć, że regulacje te znacznie luźniej traktują producentów innych alkoholi, tj. piwa oraz wina.
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
53
Numer
09
Opis fizyczny
s.23-25,rys.,fot.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Uniwersytet w Białymstoku, Białystok
Bibliografia
  • [1] Czarnecki A.: 2003. Produkt placement. Niekonwencjonalny sposób promocji. PWE, Warszawa.
  • [2] Dobiegała-Korona (red.). 1997. Kompozycja promocji. Centrum Informacji Menedżera, Warszawa.
  • [3] Drzazga M.: 2006. System promocji przedsiębiorstw. PWE, Warszawa.
  • [4] Kall J.: Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej. Business Press Ltd., Warszawa.
  • [5] Sznajder A.: Sponsoring, czyli jak promować firmę wspierając innych. Business Press Ltd., Warszawa.
  • [6] Sznajder A.. 1993. Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę. Business Press Ltd., Warszawa.
  • [7] Sztucki T.: 1999. Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży. Agencja Wydawnicza „Placet", Warszawa.
  • [8] Wiktor J. W.: 2001. Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. PWN, Warszawa.
Uwagi
PL
rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-28ac9152-7983-44cc-b903-c2ec5e5cc068
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.