Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2014
Tom
60
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji naukowej pt. Przedsiębiorstwa handlowe w okresie spowolnienia gospodarki
(
Piskiewicz L.
,
Szepieniec-Puchalska D.
)
artykuł:
Działania konsolidacyjne w sektorze spożywczym - studium przypadku
(
Gawronska A.
,
Caperna C.
)
artykuł:
The franchise model of business in the pharmaceutical market
(
Ziolkowska M. J.
)
artykuł:
Cena jako determinanta wybranych (projakościowych) relacji organizacji usługowej z klientem
(
Zabek J.
)
artykuł:
Zachowania rynkowe nabywców produktów żywnościowych w sklepach dyskontowych
(
Lipowski M.
,
Angowski M.
)
artykuł:
Zaufanie w sprzedaży
(
Rudzewicz A.
)
artykuł:
U źródeł marketingu terytorialnego
(
Kaczorowska-Budek A.
)
artykuł:
Kierunki innowacji w handlu
(
Chwalek J.
)
artykuł:
Rozwój bazy hotelowej w Polsce - analiza czasowo-strukturalna
(
Wojdacki K. P.
)
artykuł:
Pozacenowe elementy budowania wizerunku marki własnej w komunikacji sieci handlowych FMCG na rynku polskim
(
Nowak M.
)
artykuł:
Investment outlays and employment in the sector of services in Poland in 2009-2011
(
Klosiewicz-Gorecka U.
)
artykuł:
Młodzi a kryzys gospodarczy - raport z badania Crisis Generation Survey
(
Janiszewska D.
,
Chabowski R.
,
Prandecki K.
)
artykuł:
Czynniki otoczenia kształtujące system dystrybucji przedsiębiorstwa
(
Pecold E.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.