PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | 61 | 4 |
Tytuł artykułu

Wpływ konsumentów na rozwój społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Consumers’ impact on the development of corporate social responsibility
RU
Vlijanie potrebitelejj na razvitie korporativnojj social’nojj otvetstvennosti
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
61
Numer
4
Opis fizyczny
s.296-306,tab.,bibliogr.
Twórcy
  • Instytut Zarzadzania i Marketingu, Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Szczeciński, ul.Mickiewicza 64, 71-101 Szczecin
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-266fd7c5-90ea-49a2-84f6-1cc4773dc730
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.