PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 15 | 5 |
Tytuł artykułu

Innowacyjność wybranego produktu na przykładzie Hoop Polska

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Innovativeness of a chosen product on the example of the Hoop Polska Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Celem badań była ocena czy innowacyjność opakowania produktu wpływała na jego wybór przez klientów oraz jakie inne cechy produktu wpływały na decyzje zakupowe respondentów. Badania przeprowadzono w lipcu i sierpniu 2009 r. Podstawową metodą gromadzenia materiału empirycznego była metoda sondażu diagnostycznego z wykorzystaniem badań ankietowych. Wyniki badań pokazały, że innowacyjne opakowania były korzystnie oceniane przez respondentów i powodowały wzrost konkurencyjności danego produktu.
EN
The study aimed to examine the extent to which innovation of product packaging influences the choice of the customers. Efforts were also made to obtain information what other features affect the choice of the customers. The study was conducted in July and August 2009. The basic method of gathering empirical data was the diagnostic survey, which used a survey on the number of 100 respondents. The results showed that innovative packaging was favourably evaluated by respondents and resulted in an increase of competitiveness of the product.
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
15
Numer
5
Opis fizyczny
s.236-240,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
  • Pomykalski A. 2001: Zarządzanie innowacjami. PWN, Warszawa- Łódź.
  • Prus P., Mejszelis M. 2003: Zrównoważony rozwój rolnictwa w świetle teorii dyfuzji i adaptacji innowacji, Rocz. Nauk. SERiA, t. V, z. 4, s. 249-253.
  • Przychodzeń Z. J. 1991: Zarys innowatyki rolniczej, PWRiL, Warszawa.
  • Rogers E.M. 1995: Diffusion of Innovations, Wyd. 4. Free press, New York.
  • Van den Ban A.W., Hawkins H.S. 1997: Doradztwo rolnicze, Małopolskie Stowarzyszenie Doradztwa Rolniczego, Kraków.
  • Young E. 1999: Beer in a plastic bottle? Quirk’s Marketing Research Review, www.quirks.com/articles/ a1999/19990601.aspx?searchID=708430450&sort=9, dostęp 05.04.2013.
  • Zawisza S. 2001: Innowacyjność i przedsiębiorczość w agrobiznesie wobec koncepcji zrównoważonego rozwój, [W:] Rola agrobiznesu w rozwoju obszarów wiejskich, Materiały Międzynarodowej Konferencji Naukowej, AR w Szczecinie, s. 325-332.
Uwagi
PL
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-265ee1f7-f6d3-47a9-893e-975bd0c293ef
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.