PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2019 | 26 | 02 |

Tytuł artykułu

The selected types of activities andmotivators of multichannel purchaseamong the generation Y consumers

Warianty tytułu

PL
Wybrane typy działań i motywów zakupów wielokanałowych wśród konsumentów pokolenia Y

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

26

Numer

02

Opis fizyczny

p.31-39,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Department of Marketing, Faculty of Management, University of Gdansk, Gdansk, Poland
autor
  • Department of Marketing, Faculty of Management, University of Gdansk, Gdansk, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-215edd6d-c626-4eef-9b5c-ab76c0b98440
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.