PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2019 | 26 | 02 |
Tytuł artykułu

The selected types of activities andmotivators of multichannel purchaseamong the generation Y consumers

Warianty tytułu
PL
Wybrane typy działań i motywów zakupów wielokanałowych wśród konsumentów pokolenia Y
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
EN
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
26
Numer
02
Opis fizyczny
p.31-39,fig.,ref.
Twórcy
autor
  • Department of Marketing, Faculty of Management, University of Gdansk, Gdansk, Poland
autor
  • Department of Marketing, Faculty of Management, University of Gdansk, Gdansk, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-215edd6d-c626-4eef-9b5c-ab76c0b98440
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.