1. Arczyński S.: Mechanika ruchu samochodu. Warsaw, WNT 1994. p. 45-64, 92-104. ANALYSIS OF TRACTION CHARACTERISTICS OF THE MOTOR CAR FIAT PANDA 105
2. Bogdański J.R.: Hamownia podwoziowa – kompendium wiedzy minimalnej cd. Auto Moto Serwis. No 10/2002. Wydawnictwo Instalator Polski. Warsaw 2002.
3. Bogdański J.R.: Ile koni „pod maską”? Auto Moto Serwis. No 6/2004. Wydawnictwo Instalator Polski. Warsaw 2004.
4. Dębicki M.: Teoria samochodu. Teoria napędu. WNT. Warsaw 1976. p. 19-27, 45-60, 106- 120, 161-172.
5. Hozer J. red.: Statystyka. Katedra Ekonometrii i Statystyki Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Szczecin 1998. p. 187-201.
6. Kijewski J.: Silniki spalinowe. WSiP Warsaw 1997. p.81-85.
7. Lisowski M.: Ocena własności trakcyjnych samochodu Jelcz 317 wyposażonego w silnik SW-680 z różnymi systemami doładowania. MOTROL. Lublin 1999.
8. Lisowski M.: Teoria ruchu samochodu. Teoria napędu. Politechnika Szczecińska. Szczecin 2003. p. 8-13, 17-19, 43-47, 64-67.
9. Luft S.: Podstawy budowy silników. WKiŁ. Warsaw 2006. p.45-46.
10. Mysłowski J.: Ocena własności eksploatacyjnych silników wysokoprężnych na podstawie jednostkowego zużycia paliwa. Praca doktorska. Szczecin 2005. p.18-26.
11. Mysłowski J., Mysłowski J.: Tendencje rozwojowe silników spalinowych o zapłonie samoczynnym. Wyd. AUTOBUSY. Radom 2006. p.70-77.
12. Prochowski L.: Mechanika ruchu. WKiŁ. Warszawa 2007. p.53-83.
13. Siłka W.: Energochłonność ruchu samochodu. WNT. Warszawa 1997. p.28-36.
14. Siłka W.: Teoria ruchu samochodu. WNT. Warszawa 2002. p.53-144.
15. Ubysz A.: Teoria trakcyjnych silników spalinowych. Politechnika Śląska. Gliwice 1991. p.203-210.
16. Wajand J. A., Wajand J. T.: Tłokowe silniki spalinowe. WNT. Warsaw 2005. p.159-162.
17. Zając P., Kołodziejczyk L. M.: Silniki spalinowe. WSiP. Warsaw 2001. p.108-114.