PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 24 | 02 |
Tytuł artykułu

Wybrane aspekty wdrażania i komercjalizacji innowacji marketingowych

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Selected aspects of the introduction and commercialization of marketing innovations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
24
Numer
02
Opis fizyczny
s.2-14,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Instytut Zarządzania, Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Lublin
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1e6f0ab6-cd8a-4c5a-a8a7-be726e0d5818
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.