PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 24 | 02 |

Tytuł artykułu

Wybrane aspekty wdrażania i komercjalizacji innowacji marketingowych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Selected aspects of the introduction and commercialization of marketing innovations

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

24

Numer

02

Opis fizyczny

s.2-14,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Instytut Zarządzania, Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Lublin

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-1e6f0ab6-cd8a-4c5a-a8a7-be726e0d5818
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.