PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | 06 | 12 |
Tytuł artykułu

Zakres i formy planowania marketingowego w przedsiębiorstwach

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
06
Numer
12
Opis fizyczny
s.35-41,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Marketingu, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków
autor
  • Katedra Marketingu, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1e2c2d11-97fd-4e3b-a4d3-d87a5a0e39fe
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.