PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 33 | 2 |
Tytuł artykułu

Comparative expression analysis of dehydrins between two barley varieties, wild barley and Tibetan hulless barley associated with different stress resistance

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
33
Numer
2
Opis fizyczny
p.567-574,fig.,ref.
Twórcy
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
autor
  • Ministry of Education Key Laboratory for Bio-Resource and Eco-Environment, College of Life Science, Sichuan University, Chengdu 610064, China
Bibliografia
Uwagi
rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1dd3a7fe-0e15-4671-8a5c-4b45a2b8fd31
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.