PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 03 | 6 |
Tytuł artykułu

Umiejętności psychodydaktyczne

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Psychodidactic skills
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
W artykule przedstawiono umiejętności psychodydaktyczne jako efekt jednoczesnego stosowania dydaktyki i psychologii. Autorka omówiła kolejno: 18 pomocnych w nauczaniu umiejętności społecznych, 10 ułatwiających komunikację zasad psychologicznych, 22 wskazówki dydaktyczne i aktywizujące techniki prowadzenia zajęć, takie jak: warsztaty, układanka, debata, drzewo decyzyjne, metaplan.
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
03
Numer
6
Opis fizyczny
s.127-132,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
  • Dryden G., Vos J. (2000): Rewolucja w uczeniu. Moderski i S-ka, Poznań, 268-342, 343-367,402-427,436-464. Gibbs G., Habeshaw S., Habeshaw T. ( 1988): 53 interesting ways to assess your students. Technical and Educational Services, Bristol
  • Hamer H. (1998): Rozwój przez wprowadzanie zmian. Vyd. literackie, Warszawa
  • Hamer H. (1999a): Rozwój umiejętności społecznych. Przewodnik dla nauczycieli. VEDA, Warszawa, 10-65.
  • Hamer H. (1999b): Nowoczesne uczenie się albo ściąga z metodyki pracy umysłowej. VEDA, Warszawa
  • Hamer H. (2001): Bliżej siebie. VEDA, Warszawa
  • Ramsden P. (1992): Learning to teach in Higher Education. Routledge, London
  • Zaczyński W. (1990): Uczenie się przez przeżywanie. WSiP, Warszawa
Uwagi
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1c911a92-1fee-41ed-9377-e8120e3e3db2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.