PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | 60 | 6 |
Tytuł artykułu

Rola innowacyjnych produktów turystycznych w kreowaniu wizerunku obszaru recepcji (na przykładzie Podziemi Rynku Głównego w Krakowie)

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
The role of innovative tourist products in creating the image of reception area (on the example of the Main Square Underground in Cracow)
RU
Rol’ innovacionnykh turisticheskikh produktov v sozdanii imidzha territorii priema (na primere Podzemelijj Glavnogo rynka v Krakove)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
60
Numer
6
Opis fizyczny
s.299-312,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Turystyki, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul.Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1bed59e5-438c-4218-b341-3d732ed51d3b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.