PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | 06 | 03 |
Tytuł artykułu

Antropologiczne podejścia w badaniach marketingowych – cz. 1

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
06
Numer
03
Opis fizyczny
s.2-5,rys.
Twórcy
autor
  • Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1ba36b75-171d-437e-a7b3-c7ea42f290ef
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.