Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2013
Tom
59
Numer
6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
Smart shopping - nowy trend konsumencki
(
Zalega T.
)
artykuł:
Identyfikacja segmentów rynku turystycznego miasta - założenia koncepcyjne
(
Manczak I.
)
artykuł:
Sprawiedliwy Handel na rzecz ograniczania ubóstwa w najbiedniejszych krajach
(
Radziukiewicz M.
)
artykuł:
Cause-related marketing i strategiczna filantropia jako instrumenty marketingu społecznego
(
Dabrowski T. J.
)
artykuł:
Czynniki determinujące korzystanie z handlu elektronicznego przez konsumentów
(
Szopinski T.
)
artykuł:
Osoby trzeciego wieku jako wyodrębniony segment klientów hoteli w Polsce
(
Siemieniecki R.
)
artykuł:
Motivations for foreign direct investment in the Ukraine’s economy
(
Hrabynskyi I.
,
Negrych O.
)
artykuł:
Wpływ marketingu sensorycznego na decyzje konsumentów (znaczenie zmysłów)
(
Grzybowska-Brzezinska M.
,
Rudzewicz A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.