PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | 02 | 3 |
Tytuł artykułu

Kanały marketingowe na rynku owoców - wyniki badań empirycznych z rejonu Grójca i Warki

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Marketing chennels on market of fruits - results of empirical researches from region Gorjec and Warka
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Artykuł zawiera wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w rejonie Grójca i Warki (w rejonie silnej koncentracji upraw sadowniczych). W artykule przedstawiono podstawowe miejsca sprzedaży świeżych owoców uszeregowane według hierarchii ważności. Przedstawiono również sezonowość dostaw owoców na rynek oraz podstawowe rynki zbytu (Warszawa, Wrocław, Gdańsk).
EN
Article contains results of empirical researches effected in region Grójca and Warki (in region of strong concentration of tillage fruit-growing). In article one introduced basic places of sale recent fruits drawn up according to hierarchy of importance. One introduced also seasonal of deliveries of fruits on market and basic markets of sale (Warsaw, Wroclaw, Danzig).
Słowa kluczowe
PL
Wydawca
-
Rocznik
Tom
02
Numer
3
Opis fizyczny
s.145-149,rys.,tab.
Twórcy
autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-18d5e5ce-bbc0-4641-97d1-1cc82d88584b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.