PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2022 | 21 | 1 |

Tytuł artykułu

Marketing factors of the tourism market's operations in Ukraine

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Czynniki marketingowe wpływające na działanie rynku turystycznego na Ukrainie w stanie wojennym

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

21

Numer

1

Opis fizyczny

p.25-34,ref.

Twórcy

  • Lviv University of Trade and Economics, Ukraine
autor
  • Lviv State University of Physical Culture of Ivana Boberskogo, Ukraine
autor
  • Warsaw University of Life Sciences – SGGW, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-16395b86-ab31-4053-b89c-32d0926348f1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.