PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 18 | 3 |
Tytuł artykułu

Disciplinary reactions of teachers towards students in different educational interaction areas

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Wydawca
-
Rocznik
Tom
18
Numer
3
Opis fizyczny
p.253-262,fig.,ref.
Twórcy
autor
  • University School of Physical Education, Krakow, Poland
Bibliografia
  • [1] Babbie E., Badania społeczne w praktyce (Practice of Social Research), Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  • [2] Bińczycka J., Między swobodą a przemocą w wy¬chowaniu (Between Freedom and Violence in Upbringing), Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 1999.
  • [3] Canter L., Canter M., Assertive discipline: A take¬charge approach for today's educator, Center and Associates, Seal Beach 1976.
  • [4] Charles C.M., Building classroom discipline. From models to practice. Longman, New York 1992.
  • [5] Edwards C.H., Classroom Discipline and Management. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
  • [6] Emmer T., Classroom management and discipline, (in:) V. Richardson-Koehler (ed.), Educators' handbook: A research perspective, White Plains, NY 1987.
  • [7] Ernst K., Games students play. Celestial Arts, Berkeley 1972.
  • [8] Glasser W., The control theory manager, HarperCollins, New York 1994.
  • [9] Gordon T., Discipline that works: Promoting self- discipline in children, Penguin, New York 1989.
  • [10] Hammer H., Klucz do efektywności nauczania (A Key to Effective Teaching) Veda, Warszawa 1994.
  • [11] King G., Umiejętności terapeutyczne nauczyciela (Teacher's Counselling Skills), Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
  • [12] Kołodziejczyk J., Dyscyplina w klasie (Discipline in a Classroom), Sophia, Kraków 2005.
  • [13] Mieszalski S., O przymusie i dyscyplinie w klasie szkolnej (On Compulsion and Discipline at School), WSiP, Warszawa 1997.
  • [14] Muzyka W., Nowicki D., Krzywosz-Rynkiewicz B., Sakowicz M., Dyscyplina w szkole w oczach nauczycieli (Discipline at School in the Eyes of Teachers), (in:) Nauczyciel-uczeń. Między prze¬mocą a dialogiem: obszary napięć i typy interakcji. (Teacher-Pupil: Between Violence and Dialogue: The Areas of Tension and Types of Interaction), Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 1996.
  • [15] Nalaskowski A., Dzikość i zdziczenie jako kontekst edukacji (Wildness and Viciousness as a Context of Education), Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2006.
  • [16] Nalaskowski A., Teatr agresji w polskiej szkole (Theatre of Aggression in Polish Schools), Rzeczpospolita 2009, 48.
  • [17] Ochwat P., Trudności wychowawcze na lekcjach wf w opinii nauczycieli (Educational Problems During PE Classes According to Teachers), Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne, 2003, 6-7.
  • [18] Robertson J., Effective classroom control, WSiP, Warszawa 1998.
  • [19] Speck O., Chaos und Autonomie in der Erziehung (Chaos and Autonomy in Upbringing Process), Ernst Reinhardt Verlag, Munchen 1997.
  • [20] Surzykiewicz J., Ostrowska K., Zachowania agresywne w szkole. Badania porównawcze 1997 i 2003 (Aggressive Behaviour at School. Comparative Research 1997 and 2003) CMPPP, Warszawa 2005.
  • [21] Veenman S., Perceived problems of beginning teachers, Review of Educational Research, 1984, vol. 54, 2.
  • [22] Wolfgang C.H., Solving discipline problems: Methods and models for today's teachers, Allyn and Bacon, Boston 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-110caf47-73e2-470d-9cd8-409a0cc3b9e9
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.