Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia
Rocznik
2016
Tom
15
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
National accounting matrix with environmental accounts (NAMEA) an overview of enviromentally extended input-output analysis
(
Gajos E.
,
Prandecki K.
)
artykuł:
Process efficiency searching and matching on the labour market in Poland and Portugal – comparative analysis
(
Parlinska M.
,
Pietrych L.
)
artykuł:
Senior consumer behaviour – worldwide research areas versus Polish ones
(
Olejniczak T.
)
artykuł:
Factor analysis in determining the similarity of local real estate markets’ conditions
(
Bełej M.
,
Cellmer R.
,
Zrobek S.
,
Kovac Subic M.
)
artykuł:
Conditions underlying the regional diversity of the area structure of farms in Poland
(
Marks-Bielska R.
)
artykuł:
Supply and demand in the press market in Poland
(
Jaska E.
)
artykuł:
Cluster development strategy in the context of the “Key National Cluster” competition
(
Haberla M.
)
artykuł:
Land and labour productivity in Polish agriculture against highly-developed countries of the European Union
(
Czyzewski A.
,
Staniszewski J.
)
artykuł:
Over-indebtedness of households in Poland and its determinants
(
Aniola-MIkolajczak P.
)
artykuł:
Social media as a just-in-time-marketing-knowledge-diffusion tool on the example of IT sector
(
Sztangret I.
)
artykuł:
Brexit related uncertainty for United Kingdom economy
(
Wielechowski M.
,
Czech K.
)
artykuł:
LEADER programme as the sources of financing local action group activities in the Mazovian voivodeship
(
Parlinska A.
,
Ignar M.
)
artykuł:
Directions of undertaking ecological innovations in agribusiness companies
(
Wielewska I.
)
artykuł:
Market failure and the provision of public goods in agriculture
(
Biernat-Jarka A.
)
artykuł:
The ethical dilemmas in marketing the positive idea and its desirable and undesirable consequences
(
Wozniczka J.
)
artykuł:
Smart specialization as a way of strengthening the innovation potential of region
(
Adamowicz M.
)
artykuł:
Municipal waste management in Poland in the light of multi-dimensional comparative analysis
(
Kukula K.
)
artykuł:
Branding and rebranding – grocery market perspective
(
Mroz-Gorgon B.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.