Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
2017
|
24
|
09
|
Tytuł artykułu
Postawy polskich konsumentów ekologicznej żywności wobec produktów zagranicznych
Autorzy
Pilarczyk B.
,
Nestorowicz R.
,
Rogala A.
,
Jerzyk E.
Warianty tytułu
EN
Polish consumers’ attitude toward foreign organic food products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
24
Numer
09
Opis fizyczny
s.268-275,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Pilarczyk B.
Katedra Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań
autor
Nestorowicz R.
Katedra Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań
autor
Rogala A.
Katedra Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań
autor
Jerzyk E.
Katedra Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań
Bibliografia
Uwagi
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-0c5e5230-057e-4b5f-886c-8a1ec10814b3
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.