PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | 123 |

Tytuł artykułu

Czynniki stymulujące i ograniczające zakup usług turystycznych biur podróży przez Internet

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Factors stimulating and limiting the online purchase of services provided by tourist agencies

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Numer

123

Opis fizyczny

s.81-89,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-0a71d787-a31d-4cdd-8908-e3d108bdb3b2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.