PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | 123 |
Tytuł artykułu

Czynniki stymulujące i ograniczające zakup usług turystycznych biur podróży przez Internet

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Factors stimulating and limiting the online purchase of services provided by tourist agencies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Numer
123
Opis fizyczny
s.81-89,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
  • Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-0a71d787-a31d-4cdd-8908-e3d108bdb3b2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.