PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 12 | 4 |
Tytuł artykułu

Wpływ atmosfery handlowej na zachowania nabywców finalnych produktów spożywczych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Impact of commercial atmosphere on the behavior of final buyers of food products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
12
Numer
4
Opis fizyczny
s.25-28,rys.,bibliogr.
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
  • Baruk A.I. 2006: Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców. Wyd. Dom Organizatora, Toruń, s. 108.
  • Baruk A.I. 2009: Wybrane bodźce aktywizujące młodych nabywców - wyniki badań empirycznych. [W:] Ryzyko. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie. Strategie zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie - zarządzanie ryzykiem w warunkach kryzysu gospodarczego (red. J. Bizon-Górecka). Wyd. TNOiK Bydgoszcz, s. 309.
  • Łukasik P. 2008: Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców. Wyd. UMCS, Lublin, s. 107.
  • Petrykowska J., Escher I. 200S: Jakość obsługi klienta w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. [W:] Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości (red. S. Makarski). Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów, s. 339.
  • Rudnicki L. 2004: Zachowania rynkowe nabywców. Mechanizmy i uwarunkowania. Wyd. AE, Kraków, s. 183-184.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-094be0ad-b835-4fe1-8329-33a96fb66295
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.