PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 24 | 09 |
Tytuł artykułu

Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Attitudes of SMEs managers towards the concept of sustainable marketing - the perspective of selected countries in Central and Eastern Europe
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
24
Numer
09
Opis fizyczny
s.315-323,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin
  • Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin
autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin
Bibliografia
Uwagi
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-07d0a29b-8842-4f29-bd79-63782e42783a
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.