PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 2[36] |
Tytuł artykułu

Działania grup producentów owoców i warzyw poprawiające konkurencyjność w łańcuchu dostaw żywności

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Chain food activities to improve competitiveness in fruit and vegetables groups
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Wydawca
-
Rocznik
Numer
Opis fizyczny
s.267-272,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Agrobiznesu i Ekonomii Środowiska, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Plac Łódzki 2, 10-727 Olsztyn
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
Bibliografia
  • Bórawski, P. (2006). Decyzje związane z produktem w przedsiębiorstwie. Mark. Rynek, 8, 25–29.
  • Chlebicka, A. (2011). Czynniki wpływające na sukces grup producentów rolnych. J. Agribus. Rural Dev., 4(22), 31–39.
  • Duczkowska-Piasecka, M. (1996). System marketingowy w agrobiznesie. W: M. Duczkowska-Piasecka (red.), Marketing w agrobiznesie (s. 81–84). Warszawa: Wyd. Format AB.
  • Klepacki, B. (2011). Agrologistyka – nowe wyzwania dla nauki i praktyki. Logistyka, 3, 12–13.
  • Knecht, D., Środoń, S. (2013). Analiza działalności grupy producentów trzody chlewnej na przykładzie zrzeszenia producentów rolnych gminy Biała. J. Agribus. Rural Dev., 1(27), 107–117. Kos, C., Szwacka-Salmonowicz, J. (1997). Marketing produktów żywnościowych. PWRiL.
  • Pawlewicz, A. (2009). Bariery funkcjonowania przedsiębiorczości zespołowej producentów ekologicznych surowców żywnościowych. Rocz. Nauk. SERiA, 1, 11, 336–340.
  • Pietras, C. (1998). Rynek. Rodzaje konkurencji. W: S. Marciniak (red. nauk.). Makro- i mikroekonomia. Podstawowe problemy (s. 116–154). Warszawa: Wyd. Nauk. PWN.
  • Sobczak, W., Jabłońska, L., Dziedzic, A. (2013). Wybrane problemy funkcjonowania grup producentów owoców z regionu grójeckiego i rawskiego. J. Agribus. Rural Dev., 3(29), 121–131.
  • Suchoń, A. (2012). Grupy producentów rolnych jako instrument rozwoju agrologistyki. Logistyka 4, 1258–1264.
  • Sznajder, M., Trębacz, A., Adamczak, G. (1997). Rynek rolny. Poznań: Studium Podyplomowe Produktów Rolno-Spożywczych AR w Poznaniu.
  • Trębacz, A. (1997). Rynek produktów rolno-żywnościowych. W: Marketing w agrobiznesie (s. 39–46). Warszawa: FAPA, CDiEwR w Poznaniu.
  • Woźniak, A. (2000). Znaczenie informacji w rozwoju działalności grupowej wśród producentów rolnych. W: O humanistyczny wymiar przedsiębiorczości wiejskiej (s. 59–66). Warszawa: SGGW.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-06582487-3a54-453f-8f8b-f701fb1be074
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.