Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Wiadomości Zootechniczne
2012
|
50
|
1
|
Tytuł artykułu
Inauguracja projektu IMPROFARM w ramach europejskiego programu kształcenia ustawicznego Leonardo da Vinci
Autorzy
Moskala P.
,
Dymacz M.
,
Kadziola M.
,
Paleczny K.
,
Radomski P.
,
Mikosz P. M.
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Słowa kluczowe
PL
Unia Europejska
ksztalcenie ustawiczne
program Leonardo da Vinci
projekt IMPROFARM
inauguracja
cele
Wydawca
-
Czasopismo
Wiadomości Zootechniczne
Rocznik
2012
Tom
50
Numer
1
Opis fizyczny
s.51-54,fot.,
Twórcy
autor
Moskala P.
Dział Komercjalizacji Badań i Współpracy z Praktyką, Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, 32-083 Balice k.Krakowa
autor
Dymacz M.
Dział Komercjalizacji Badań i Współpracy z Praktyką, Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, 32-083 Balice k.Krakowa
autor
Kadziola M.
Dział Komercjalizacji Badań i Współpracy z Praktyką, Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, 32-083 Balice k.Krakowa
autor
Paleczny K.
Dział Komercjalizacji Badań i Współpracy z Praktyką, Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, 32-083 Balice k.Krakowa
autor
Radomski P.
Dział Komercjalizacji Badań i Współpracy z Praktyką, Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, 32-083 Balice k.Krakowa
autor
Mikosz P. M.
Dział Komercjalizacji Badań i Współpracy z Praktyką, Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, 32-083 Balice k.Krakowa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-05e2545c-4da5-42a2-8ea9-20432ead2dc0
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.