Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2015
Tom
61
Numer
5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
5
artykuł:
Organisational entrepreneurship, management philosophy of local company in Japan
(
Staniewski M. W.
,
Nakatomi K.
)
artykuł:
The role of knowledge diffusion in innovations in retail chain
(
Bilinska-Reformat K.
,
Kucharska B.
)
artykuł:
Innovations in the retail sector and their influence on the market
(
Smigielska G.
,
Orzel K.
)
artykuł:
Inter-sectoral and sub-sectoral IT business ecosystem vs. systemic relationships profile in the selected cases
(
Sztangret I.
)
artykuł:
Analiza strategiczna i kształtowanie strategii przedsiębiorstwa jednoproduktowego na przykładzie Warszawskich Zakładów Mechanicznych "PZL-WZM" w Warszawie SA
(
Chwalek J.
)
artykuł:
Local taxation effectiveness in Ukraine: assessment and prospects after implementation of the latest reforms
(
Shkura I.
)
artykuł:
Innovativeness of service sector enterprises - innovation objectives and types
(
Klosiewicz-Gorecka U.
)
artykuł:
Ewolucja przepisów dotyczących lokalizacji wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w wybranych krajach Europy Zachodniej
(
Celinska-Janowicz D.
)
artykuł:
Freeganizm - trend czy styl życia?
(
Rostek A.
,
Zalega T.
)
artykuł:
Ocena jakości życia osób starszych w Polsce na podstawie European Quality of Life Surveys
(
Blonski K.
,
Witek J.
)
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki wśród nabywców owoców i warzyw w Zakopanem
(
Wroblewska W.
,
Kwiatkowska K.
)
artykuł:
Marketing and non-marketing determinants of the image of a food product
(
Baruk A. I.
)
artykuł:
Smartphones and mobile applications as shopping tools - attitudes of young retail consumers in Croatia
(
Knezevic B.
,
Delic M.
,
Knego N.
)
artykuł:
Usługi biznesowe w podnoszeniu zdolności do konkurowania korzystających z nich przedsiębiorstw (wyniki badania)
(
Kuczewska L.
)
artykuł:
Porównanie rynku nieruchomości miasta Wrocławia oraz Monachium na tle wybranych miast europejskich w kontekście sytuacji społeczno-gospodarczej Polski oraz Niemiec
(
Tomeczek A.
)
artykuł:
Diagnoza poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw w Polsce na podstawie oceny ich menadżerów
(
Nowacki R.
)
artykuł:
Marketing - między koncentracją na kliencie a orientacją na interesariuszy
(
Dabrowski T. J.
)
artykuł:
Ocenka ehffektivnosti logisticheskogo upravlenija mezhdunarodnojj torgovlejj v Ukraine
(
Gukaliuk A.
)
artykuł:
Bariery innowacyjności przedsiębiorstw w świetle założeń i realizacji wybranych priorytetów PO IG
(
Bachnik K.
)
artykuł:
Aktywność marketingowa polskich regionów w serwisach społecznościowych
(
Manczak I.
)
artykuł:
BIZ spółek notowanych na GPW w Warszawie - motywy realizacji i bariery rozwoju
(
Ciesielska D.
)
artykuł:
Źródła informacji marketingowej wykorzystywane przez przedsiębiorstwa handlowe - wyniki badania
(
Rawski M.
)
artykuł:
Przekształcenia w sektorze handlu detalicznego i strategiach przedsiębiorstw na rynkach towarów konsumpcyjnych w Polsce
(
Adamowicz M.
)
artykuł:
Użyteczność serwisu społecznościowego Facebook dla detalistów internetowych w Polsce
(
Stopczynski B.
)
artykuł:
Sustainable development in the retail sector - a local perspective
(
Stefanska M.
,
Borusiak B.
)
artykuł:
Konsumpcja żywności w Polsce w minionej dakadzie. Uwarunkowania i tendencje
(
Swietlik K.
)
artykuł:
Specyfika i poziom innowacyjności przedsiębiorstw usługowych w Polsce
(
Tajer S.
)
artykuł:
Zjawisko koncentracji i delokalizacji w branży motoryzacyjnej
(
Hys K.
)
artykuł:
Tanio, taniej, za darmo - strategia niskich cen a cena zerowa
(
Bondos I.
)
artykuł:
Rola polskich placówek ekonomiczno-dyplomatycznych w działalności eksportowej polskich przedsiębiorstw - perspektywa placówek i przedsiębiorstw
(
Bartosik-Purgat M.
,
Augustynowicz O.
)
artykuł:
Determinanty zakupu marek własnych sieci handlowych przez polskich konsumentów
(
Lukasik P.
,
Schivinski B.
)
artykuł:
Chiński konsument wobec luksusowych towarów i usług w perspektywie kulturowej
(
Meyer M.
)
artykuł:
Kredyty i depozyty bankowe gospodarstw domowych w Polsce na tle Unii Europejskiej
(
Utzig M.
)
artykuł:
Rola oraz zadania marketingu w procesie świadczenia usług w szpitalach publicznych
(
Bober B.
,
Majchrzak-Lepczyk J.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.