PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 63 | 6 |
Tytuł artykułu

Zastosowanie okulografii w badaniach uwagi wzrokowej konsumentów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Applications of eye-tracking in the consumer's attention
RU
Primenenie okulografii v obsledovanijakh zritel'nogo vnimanija potrebitelejj
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
63
Numer
6
Opis fizyczny
s.122-131,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ul.Powstańców Wielkopolskich 16, 61-895 Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-037d44a8-44e4-4596-98f4-c9854061d852
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.