Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2011
Tom
18
Numer
08
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
08
artykuł:
Wpływ marki na wartość dla akcjonariuszy na przykładzie wybranych spółek notowanych na WGPW
(
Urbanek G.
)
artykuł:
Model przewidywania lijalności klientów biur podróży z wykorzystaniem sieci neuronowej typu MLP
(
Dudek A.
,
Michalska-Dudek I.
)
artykuł:
Satysfakcja i lojalność. Istota i trendy percepcji klientów w zmieniającym się otoczeniu organizacji
(
Zabek J.
,
Sikora T.
)
artykuł:
Lojalność relacyjna a zobowiązania w złożonych związkach usługowych
(
Siemieniako D.
)
artykuł:
Marketing w realiach współczesnego rynku
(
Figiel S.
,
Waldzinski D.
,
Kozlowski W.
)
artykuł:
Wizerunek marki na niskowysiłkowym torze przetwarzania danych
(
Razmus W.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.