PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2018 | 64 | 4 t.1 |

Tytuł artykułu

Targowisko jako miejsce zakupów nieszkańców dużych miast w Polsce

Warianty tytułu

EN
Open air market as the place of the purchasing behaviours of big Polish cities' citizens
RU
Bazar kak mesto pokupok zhiteljami krupnykh gorodov v Pol'she

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

64

Numer

Opis fizyczny

s.327-339,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu Produktu, Wydział Towaroznawstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al.Niepodległości 10, 61-875 Poznań
autor
  • Katedra Marketingu Produktu, Wydział Towaroznawstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al.Niepodległości 10, 61-875 Poznań

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-0307ef74-6343-4844-9b7b-b414219bc286
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.