PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | 64 | 4 t.1 |
Tytuł artykułu

Targowisko jako miejsce zakupów nieszkańców dużych miast w Polsce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Open air market as the place of the purchasing behaviours of big Polish cities' citizens
RU
Bazar kak mesto pokupok zhiteljami krupnykh gorodov v Pol'she
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
64
Numer
Opis fizyczny
s.327-339,tab.,wykr.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Marketingu Produktu, Wydział Towaroznawstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al.Niepodległości 10, 61-875 Poznań
autor
  • Katedra Marketingu Produktu, Wydział Towaroznawstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al.Niepodległości 10, 61-875 Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-0307ef74-6343-4844-9b7b-b414219bc286
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.