PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 62 | 4 |

Tytuł artykułu

Conversion of customer experience and its impact on brand community - the thermomix analytical model

Autorzy

Warianty tytułu

PL
Konwersja doswiadczeń klienta i jej wpływ na społeczność wokół marki - model analityczny thermomix
RU
Konversija opyta klienta i ee vlijanie na soobshchestvo vokrug marki - analiticheskaja model' thermomix

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

62

Numer

4

Opis fizyczny

p.255-266,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Department of Marketing, Faculty of Management, University of Warsaw, Szturmowa 1/3, 02-678 Warsaw, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-00e1a91b-04ae-42ce-8c94-0fcdc6056632
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.