PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2022 | 67 | 01 |

Tytuł artykułu

Assessment of the brand experience effect on the gender dimension of the brand personality on the example of Dior

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Ocena wpływu doświadczenia marki na jej osobowość w aspekcie płci na przykładzie Diora

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Wydawca

-

Rocznik

Tom

67

Numer

01

Opis fizyczny

p.21-37,ref.

Twórcy

autor
  • Faculty of Administrative Sciences and Economics, Tishk International University, Kurdistan, Iraq
autor
  • Salahaddin University – Erbil, Administration and Economics College, Kurdistan, Iraq

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-00a990e9-9b3f-484a-b167-f0080ffa3d79
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.