PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 63 | 2 |

Tytuł artykułu

Witryny i aplikacje mobilne w komunikacji marek odzieżowych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Mobile websites and applications in communications of clothing brands
RU
Mobil'nye vitriny i prilozhenija v kommunikacii marok odezhdy

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W artykule o charakterze badawczym dokonano analizy możliwości wykorzystania przez marki odzieżowe w ich komunikacji z klientami witryn i aplikacji mobilnych. Po omówieniu zalet i wad obu narzędzi przedstawiono wyniki badań zrealizowanych wśród polskich posiadaczek smartfonów, a dotyczących zarówno częstotliwości korzystania z witryn i aplikacji mobilnych, jak i dokonywania zakupów odzieży z wykorzystaniem smartfonów.
EN
In his article of the research nature, the author carried out an analysis of the possibilities to use mobile websites and applications by clothing brands in their communication with customers. Having discussed the advantages and disadvantages of both tools, he presented results of research carried out among Polish female owners of smartphones concerning both frequency of the use of mobile websites and applications and carrying out purchases of clothing using smartphones.
RU
В статье исследовательского характера провели анализ возможностей использования марками одежды мобильных витрин и приложений в их общении с клиентами. После обсуждения достоинств и изъянов обоих инструментов представили результаты обследований, проведенных среди польских владельщиц смартфонов, касающихся же как частотности пользования мобильными витринами и приложениями, так и совершения покупок одежды с использованием смартфонов.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

63

Numer

2

Opis fizyczny

s.145-155,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Instytut Zarządzania, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, ul.Powstańców Wielkopolskich 2, 61-874 Poznań

Bibliografia

  • Criteo (2015), State of Mobile Commerce: Apps and Cross-Device Lead Mobile Business; Q2.
  • E-commerce w Polsce (2015), Gemius dla e-Commerce Polska.
  • eMarketer (2015a), Path to Purchase Roundup, marzec.
  • eMarketer (2015b), Mobile Content and Activities Roundup, kwiecień.
  • eMarketer (2015c), Big Data Roundup, maj.
  • Ericson L., Herring L., Ungerman K. (2014), Busting mobile-shopping myths, “McKinsey Quarterly”, grudzień.
  • Kall J. (2015), Branding na smartfonie: Komunikacja mobilna marki, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
  • Kates A. (2014), Mobile Marketing: Innovation On the Go, (w:) Greenberg E., Kates A., Strategic Digital Marketing, McGrawHill Education, New York.
  • Mobile Audience (2015), badania Spicy Mobile, luty.
  • Nicol D. (2013), Mobile Strategy: How Your Company Can Win by Embracing Mobile Technologies, IBM Press Pearson, Upper Saddle River.
  • Polska jest mobi (2015), raport opracowany przez jestem.mobi we współpracy z TNS.
  • Polska strojna: Zainteresowanie modą i zakupy modowe Polaków (2015), raport Allegro.
  • PricewaterhouseCoopers (2014), Exciting Times Ahead For Mobile Advertising: the EI2 Route to Success– Engagement, Identity, Insight.
  • Schadler T., Bernoff J., Ask J. (2014), The Mobile Mind Shift: Engineer Your Business to Win in the Mobile Moment, Groundswell Press, Cambridge.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-002f0963-f3a7-4a58-8535-25ddfdd87b49
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.