Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Turystyka i Rozwój Regionalny
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Obszary wiejskie i ich funkcja turystyczna a przynależność Polski do Unii Europejskiej
artykuł:
Kampanie promocyjne i informacyjne na rynku mięsa współfinansowane w ramach Wspólnej Polityki Rolnej
artykuł:
Targi jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia
artykuł:
Zastosowanie eventu w promocji regionu
artykuł:
Promocja gminy Żabia Wola jako element rozwoju turystyki
artykuł:
Funkcje edukacyjno-informacyjne instytucji doradczych w kształtowaniu rozwoju regionalnego
artykuł:
Prospects of microlending economic entities of agricultural branch
artykuł:
Bariery w komunikacji i promocji w regionach w kontekście wykorzystania funduszy z UE
artykuł:
Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów
artykuł:
Gospodarstwa agroturystyczne jako punkty informacji turystycznej na obszarach wiejskich w Polsce
artykuł:
Strategia społecznej odpowiedzialności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie projektu "Zwiększanie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu"
artykuł:
Environmental certification as instrument of sustainable development providing in agritourism of Ukraine
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.